Tuesday, January 28, 2014

Συνταξιδιώτες (BACK) ON AIR: The story behind the microphone

Όλα ξεκίνησαν περίπου πριν 2 χρόνια και κάτι,κάπου στα τέλη του 2011. Το Δεκέμβρη εκείνου του χρόνου βρέθηκα τυχαία σ ένα ραδιοφωνικό σταθμό στη πόλη της Δράμας. Το πάθος μου ως ακροάτρια από τα φοιτητικά μου ακόμα χρόνια και η θέληση μου να μπω μέσα στο στούντιο στάθηκαν καταλυτικοί παράγοντες για την απόφαση μου να ξεκινήσω τη δική μου, προσωπική εκπομπή...



Και ίσως σε μερικούς να μη μοιάζει με άθλος, μα στα δικά μου μάτια πάντα ήταν κάτι το ξεχωριστό, κάτι μαγικό.. Κάπως έτσι η δυσκολία αυτού του επιτεύγματος προέκυψε από τη ίδια τη λατρεία μου.
Το μυαλό αποτελεί το φθηνότερο μέσο μεταφοράς και εκείνο είναι που μας ταξιδεύει στα πιο απίθανα μέρη, υπαρκτά ή μη. Στα ταξίδια αυτά η μελωδία αναλαμβάνει το ρόλο του οδηγού και οι στίχοι εμπλουτίζουν τη διαδρομή και τα μονοπάτια του. Τη μια στιγμή είσαι στη γη και την άλλη κάπου στον αέρα σε μια σκέψη σε ένα όνειρο, κι αυτό είναι ο "αέρας" για μένα.
Το ταξίδι μου στο ραδιόφωνο.




Η εκπομπή φέρει το τίτλο "Συνταξιδιώτες ΟΝ ΑΙR", τα ακούσματα δεν εντάσσονται σε κατηγορίες, είναι όσα μας κάνουν να ονειροπολούμε, είτε με την μελωδία, είτε με τους στίχους τους.

Έχοντας πάρει σοβαρά τον ρόλο της ξεναγού σ αυτή τη διαδρομή που εξερευνούμε παρέα, θα με "συναντήσετε" ακουστικά κάθε Σαββάτο και Κυριακή στο 0211 radio από τις 7 ως τις 9 (ώρα Γερμανίας).
Καλώς ορίσατε Συνταξιδιωτάκια μου, καλή μας απογείωση!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...