Thursday, November 21, 2013

Έκθεση δημιουργημάτων τέχνης και φαντασίας - Exhibition of imagination's & art's creations


Από πάντα μου άρεσαν οι παροιμίες, είναι η σοφία του κάθε λάου. 'Έτσι ξεκίνησα τη πληκτρολόγηση αυτού του άρθρου με αυτή την σκέψη και την παροιμία στο μυαλό "Κάλλιο αργά παρά ποτέ"... Και γιατί αυτή η συγκεκριμένη παροιμία; Γιατί αν και καθυστέρησα σας έχω υλικό από την 1η προσωπική μου έκθεση και μάλιστα πλούσιο. Ξέρουμε άλλωστε όλοι μας ότι ... "το καλό πράγμα αργεί να γίνει" ...



Καλοδουλεμένο μέταλλο ορείχαλκου και αλπακά , πηλός πλασμένος με προσοχή και μεράκι και ρούχα από χρωματιστά υφάσματα σε λιτές μα θηλυκές γραμμές στόλισαν το χώρο του Art'n'Roll.
Η έκθεση στηρίχτηκε από το τοπικό κανάλι της Άλφα Τηλεόρασης και ιδιαίτερα απο την εκπομπή "Καλημέρα Δράμα" στην οποία με μεγαλή χαρά φιλοξενήθηκα για τη παρουσίαση του γεγνότος.

Δείτε το απόσπασμα της εδώ.
 Art n Roll Δράμα - Συνέντευξη Βασιλική Θεοδωρίδου

Η φωτογραφική ξενάγηση στην έκθεση...
 



 Εκεί που η φύση συνάντα την φαντασία και το χρώμα.

 






 ...την οπτιακουστική ξενάγηση που θα τη βρείτε εδώ.



 Και για το τέλος το γλυκό-καλό..Η πουκάμισα που έγινε τοπ θέμα!Το βιντεάκι που ακολουθεί δε χρήζει περιγραφή... :)




 Και για το κλείσιμο αυτών των υπέροχων 2 ημερών τι θα ήταν καλύτερο πέρα από χορό;.. Τα lindyhopουλα της Δράμας βάλαμε τα παπουτσάκια μας και στροβιλιστήκαμε στην μαγεία της Swing & Jazz μουσικής που τόσο αγαπάμε...







Στην υγειά μας υπέροχα πλασματάκια, όπου κι αν είμαι είστε στη καρδιά μου, κι είστε εδώ...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...